StarStableLinnWeststorm

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linn weststorm - 31 oktober 2013 23:30

 

Hej, detta är min kompis från StarStable Online!

Jag tänkte iallafall berätta lite om hon. Så här har ni lite smått med fakta :


Namn : Clara 

Efternamn : Westbear

Level : 14 ( lika som mig )

Klubb :<Autumn Friends Club> ( jag är oxå med i den )

Hur nära vi är : 20% / 100% ( enligt mig )

Hästar : 4 stycken, värkligen VACKRA hästar


Men ja där uppe hade ni lite smått och gott om henne! :D

Kanske hon vill bli din vän? Skicka vänförfrågan och kolla?!

varför inte? Hon är jätte snäll så gör det. Dock vet jag inte 

om hon har fullt med vänner men varför inte  prova? 

 

Ska jag börja skriva /Linn Weststorm istället på mina inlägg?

När dem är slut alltså!! :D

 

Men vi ses i nästa inlägg tror jag väll, om ni nu inte dissar mig ^^

P.S Om ni vill nå mig kanske skicka ett snällt brev?

vad vet jag?!

så kan ni allafall ALLTID skicka till mig : Linn Weststorm!

Finns alltid för er! 

XOXO// Linn! 

Av Linn weststorm - 31 oktober 2013 19:59

Jag sitter här och har tagit en ''massa'' bilder! 

Jag har bara använt det gammla vanliga alltså

PAINT då jag gör om dem där så blir dem inte 

lika bra som andras men jag har tänkt att fixa

lite fler bilder idag! så det blir ett - två inlägg

till idag, nu ska jag värkligen satsa på det här

med att blogga om StarStable Online! ;)

Men jag tänkte iallafall skicka några bilder här

nedanför.. vissa blev välldigt dåliga så dem 

kommer inte komma med bara så att ni vet! 


Men innan ni ska få se bilderna har jag en 

fråga : Vill någon att vi ses idag? 

Då kan den få komma med på bloggen! :)

Alltså på en bild! den kan jag då redigera

lite, inte överdrivet kanske en liten text? :D

Men vissa av er vill nog se bilderna nu så 

här är dem bara att titta så ses vi om ett

litet tag...!<3



 

ja först här så har ni headern ! ;)




 

tycker ni lika som jag? 0:



 

haha vad säger man xD




 

och här har ni lite så ni ser om mig t.ex level. uppdrag att göra m.m ! 



XOXO //LINN

Av Linn weststorm - 6 oktober 2013 16:27

 Hejsan! 

jag har låst upp Gyllenåsarna, äntligen!!
Bara jag som tycker att man får mer XP där ifrån?
Iallafall så tycker jag det är jättekul där 
Jag har iallafall kommit ungefär hälften av level 13!
Bara yttepytte lite kvar  
Det kommer komma ett till inlägg idag med lite nytt o.s.v! 
Men jag hade lust för att skicka er några bilder för första gången!  
Så här är dem :

  
jag och min ponny, Rosehoof. 
i Valedale!  
--------------------------------------

  

KOLLA!! 

detta tyckte jag var konstigt att jag 

kunde stå under vattnet utan att det

står  'simmar', det var iallafall ett 

uppdrag och dem kanske inte hade

tänkt på att det fanns en trappa där 

som man kunde gå ner...

----------------------------------------

 
En av mina vardagliga klädstilar

på min skönhet, Nightdaimond
(han har ni träffat på tidigare)

---------------------------------------

 

och titta detta..
de laggade så det stog :

til ldin 

-till din (skulle det stå)

----------------------------------------

Förlåt för dåligt kvalité men 

hoppas det går bra ändå...

/XOXO Linn

Presentation


Hej!
Jag heter Linn Weststorm på online spelet StarStable!
Här kan du läsa om mitt starstable liv!
Lämna en kommentar, tack.
KLICKA HÄR NEDAN FÖR OM NI VILL HA MER INFO OM MIG OCH ANNAT

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards