StarStableLinnWeststorm

Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

Starstable teamet Bjuder

Av Linn weststorm - 3 januari 2014 19:02

Jag vill bara tacka er som kollar på min blogg ! Tack!
Sen så vill jag säga TACK till starstable teamet som kommit med en ny uppdatering igår, Fika!!
Så nu kan man alltså fika, jag har redan fikat 16 gånger xD
I love it!!:)
Fika fika fika!<3
Snart är det Fort Pintas campionat, som jag ska vara med i. Eller ja, snart kanske man inte ska säga, det är om 1timme. Ses vi där? C;

(Mobil uppladdning)



// LINN WESTSTORM

 
 
Ingen bild

zoey dopfinstreewt

4 januari 2014 01:13

hej jag möte dig idag du är bra på bloggen i sant så är du grym här bli min vän

Linn weststorm

27 februari 2014 20:38

Haha tack så mke Zoey! Mötte du mig? (: Skicka mail på sso eller skicka vän så lovar jag att svara .. Kram , LINN.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn weststorm - 1 mars 2014 01:20

Här är videon :  min yt kanal : LINN WESTSTORM       -LINN WESTSTORM ...

Av Linn weststorm - 28 februari 2014 22:29

Snart är min första yt video uppe, jag kommer ge er lite mer info om det när videon är uppe, vad min kanal heter osv, så ses vi snart!! xD  Videon kommer även komma ut här på bloggen!   - LINN WESTSTORM   p.s det var ett kort inlägg xd ...

Av Linn weststorm - 28 februari 2014 20:37

Hej just nu så tränar jag Sky, eller gör ju ett inlägg nu men... Det går bra, hon är bra duktig den där tjejen !         YOUTUBE VIDEO På tal om YT och Videor så KANSKE  min första video kommer idag, när jag kör champ eller när jag och ...

Av Linn weststorm - 27 februari 2014 20:41


Hej, idag är jag toppen glad, vet ni varför? Ja, läs rubriken xD Jag har träffat Michelle Rainrock & kom med på hennes Instagram!! Det var såhär : Jag körde Steves lopp, sen hoppade jag över paddock ''räcket'' och Sprang förbi, sen såg jag en...

Av Linn weststorm - 26 februari 2014 20:26


Hej allihopa C:  Jag har hittat 'paint' . På min gamla gosse (datorn), Men nu när jag väl hittat det, behöver jag det inte.. Jag har 2 NYHETER 'roliga' idag ...   -Jag har skaffat 'Bandicam'. Så jag har tänk att skaffa en StarstableYoutubeKan...

Presentation


Hej!
Jag heter Linn Weststorm på online spelet StarStable!
Här kan du läsa om mitt starstable liv!
Lämna en kommentar, tack.
KLICKA HÄR NEDAN FÖR OM NI VILL HA MER INFO OM MIG OCH ANNAT

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards