StarStableLinnWeststorm

Alla inlägg under januari 2014

Av Linn weststorm - 24 januari 2014 16:10

Ja, darkstar, level 5.. Hur trodde jag att det skulle gå? xD

Vi kom iallafall 8, och alla andra var i högre levlar, så, jag är nöjd ändå!

 

Så här såg det ut när vi kom in i mål! xD

 

Och det här var starten!! xD välldigt pirrigt! OBS ni ser en chatt med min kompis men what ever xD

Av Linn weststorm - 3 januari 2014 19:02

Jag vill bara tacka er som kollar på min blogg ! Tack!
Sen så vill jag säga TACK till starstable teamet som kommit med en ny uppdatering igår, Fika!!
Så nu kan man alltså fika, jag har redan fikat 16 gånger xD
I love it!!:)
Fika fika fika!<3
Snart är det Fort Pintas campionat, som jag ska vara med i. Eller ja, snart kanske man inte ska säga, det är om 1timme. Ses vi där? C;

(Mobil uppladdning)



// LINN WESTSTORM

Av Linn weststorm - 1 januari 2014 16:20

  

Jag var ute och gick.. 

Klockan vara ungefär 14:36. Jag gick förbi ett stall för att hjälpa dem med stall sysslor.. 

Då stog det 4 hästar där inne, alla var intresserade av deras mat, som jag gav dem.

Men sen var det något speciellt med den där Ljusbruna andalusiern där inne, hon brydde sig inte alls om maten, hon stog och stirrade på mig, för tänkte jag bara att hon kanske trodde att jag hade godis till hon, men fickorna var tomma..

Jag gick ut ur stallet, och gick och pratade med Tyra. Jag frågade om andalusiern

-Hur gammal är hon?

-Kan man rida hon?
- Är hon rädd?

-Varför stirrade hon på mig så mycket?

Och en massa frågor till och svaren blev 

-Hon är 5 år.

-Klart man kan rida hon.

-Nej hon älskar allt och alla.

-Hon kanske kände något speciellt mellan er?

Och jag gick vidare till dem andra stallet, efter en hel dag med stallsysslor gick jag hem och sov.

Nästa dag igen så gick jag och pratade med Tyra, jag frågade om jag fick rida hon..

Och Tyra svarade ja eftersom hon är min bästavän, hon har svårt med att säga nej.. 

Men jag tog på skywhisper sadel, träns o.s.v

vi red mot  Gyllenåsarnas dal...

Jag eller VI red där på stranden, det blev mörkare och mörkare, jag började rida hem när klockan var 22:24..

Jag var slut, lämnade Skywhisper i stallet och gick hem.. 



Jag red hon hela tiden i en hel månad, till slut sa tyra

-Ni är ett välldigt bra team du och Sky, om du ger mig 790 sc så är hon din.

- V..V...V....V...VÄNTA? får jag köpa hon? frågade jag.

-Ja, ni är perfekta! sa tyra..

-Jag SPRANG genast hem och hämtade 800 sc och sa här, du får 800 sc! 

Tyra tog emot pengarna och hade ett smile, jag älskar hennes leende.

Jag sprang och hämtade  sky och red hem hon till vårat stall! 


Bara för att sky kom in i mitt liv betyder det absolut inte att jag inte har tid med min bästa vän, Tyra..

Jag hälsade på varje dag ändå..

Men det var en förändring 

-jag satt alltid på sky's rygg!

och så fortkätter det så, än idag, jag håller med  tyra, vi är ett perfekt team! 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det här var hur jag fick sky, tycker ni om det? eller inte? 

Hoppas ni blev nöjda, tog långt tid att skriva!! 



                                   //XOXO LINN WESTSTORM


Av Linn weststorm - 1 januari 2014 16:10

Hej! som ni kanske ser på rubriken, så har jag skaffat fler hästar, så nu har jag alltså 7 stycken. 

Jag har : 2 ponnysar, 2 andalusier, 1 paint, 1 jorviks varmblod, 1 dansk varmblod.

Jag fick 2000 sc i julklapp därför det blev några fler :0 

Men här har ni en familje bild :D  

bruna ponnyn: Rosehoof.

Vita ponnyn : Minifighter.

Painten : Snowheart.

Jorviks varmblod : Iceking.

Dansk varmblod : Nightdiamond.

Mörkbrun andalusier : Darkdreamer.

Ljusbrun andalusier: Skywhisper.




                          //XOXO LINN WESTSTORM

Av Linn weststorm - 1 januari 2014 15:54

Som ni ser på rubriken, Så handlar det om iceking! 

Nu är Min älskade ice i level 15, det betyder att han tar över alla championat. Det är då min Jorvikiska Varmblod, alltså, min ''starthäst'' Jag är glad för hans skull! Men nu kommer han ju inte bli riden knappt eftersom att han är ''onödig'' att levla.. men i championaten tjejer då smäller det för då kommer iceking som en storm! :) 



NÄSTA LEVLANDE HÄST

_____________________
Och nästa ''levlande'' häst är... Skywhisper!   

Men det är för att :

1. Jag vill ha en ''stor'' häst i level 15

2. Jag har 2 andalusier men hon var i högst level

3. Och jag TROR dem är lite snabbare än dem mindre hästarna?


Så ja, nu är det skywhisper som kommer jobba hårt!!

Men det tar ju ett tag till level 15..

Men jag tänkte bara skicka en liten bild på min ''lilla' Skywhisper so here we go !

 

             //XOXO LINN WESTSTORM 

Av Linn weststorm - 1 januari 2014 15:34

Får du inte bli star rider för dina föräldrar?

Då har jag en perfekt grej för dig!!


Utan kostnad!! 

Fast du blir star rider!
________________________

DETTA FÅR DU!

________________________
¤Star rider i 10 dagar!

¤Tillgång till hela spelet!
¤Alla uppdrag för star rider's!

_________________________

Dock får du inga star coins 

varken på lördagar eller när du fixar

star ridern, men det kanske inte gör

någonting?.

Men då får du nu en kod för mig,

Kom ihåg att det antagligen måste

vara stora bokstäver! 

Men denna kod fixar du genom att

gå in på '' Mitt konto >  Använd

en värde kod'' 

Sen skriver du in :

HAPPYPIXIE10 

Så kommer det så att du blivit starrider

i tio dagar! :)
Hoppas ni tar vara av denna kod!!

Hejdå!   





             // LINN WESTSTORM

Av Linn weststorm - 1 januari 2014 03:02

Hejsan! 
Nu har ni kanske sett att jag fixat ny header?

Japp, Har faktist gjort det!
Och bilden är på mig och en kompis!

Gloria Diamondbridge  
Skicka post till hon vet jag!!

Denna bild är tagen från idag ! (1 Januari 2014)
Och sen så ska jag tacka er för ett härligt år!   

TACK TACK & TACK!


Jag har även skaffat instagram, om sso!!   

Instagram : _Starstablelinn_


!OBS!

Kommer dock inte komma några bilder 

denna vecka tror jag!! Men bara kanske

ni får vänta och se, kanske kommer det!
!OBS!



//LINN WESTSTORM



P.S Fortkätt att skicka dem gulliga breven på min postlåda!!
Det är jätte sött!! så ses vi i nästa inlägg, Hejdå!   




Presentation


Hej!
Jag heter Linn Weststorm på online spelet StarStable!
Här kan du läsa om mitt starstable liv!
Lämna en kommentar, tack.
KLICKA HÄR NEDAN FÖR OM NI VILL HA MER INFO OM MIG OCH ANNAT

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards