StarStableLinnWeststorm

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

Idag ska jag...

Av Linn weststorm - 1 november 2013 22:57

försöka att ta lite bilder på discot o.s.v 

men är inte helt säker om jag har tid eller orkar

helt enkelt. Men ni kanske har märkt att jag fått 

bättre kvalité på mina bilder som jag tar? 

inte vet jag om ni har tänkt på det! haha xD

Men iallafall har jag börjat med att ta bilderna

direkt från datorn, kanske nämde något igår

om detta, jag tänkte iallafall säga det lite

tydligare! xD Men jag vet inte vad ni tycker

Men jag tycker det blev mycket bättre! 

för mina andra gamla bilder blir så spreckliga

men imorgon kommer jag nog visa detta :


hur man tar av sig mössan,

hjälmen eller hatten! c:

 

Hur man tar bort allt från sin bild

t.ex Kartan försvinner, chatten,

leveln, allt om ni kollar på mina

bilder i förra inlägget ser ni vad

jag menar med det ;)

 

 

Även några outfits som JAG tycker

passar ihop / bra med varandra! :)

 


hoppas ni inte dog av detta tråkiga inlägg! 

men ja imorgon kommer det komma ganska

många bilder alltså! :D Kul/Tråkigt?

Jaja, jag vet inte vad ni tycker !! :)

 

 

 
 
Stella Bluewater

Stella Bluewater

2 november 2013 10:05

Din bild är nu uppe på bloggen, kommentera om du vill ha ändringar

http://Stelliebluewater.blogg.se

Linn weststorm

7 december 2013 18:13

Perfekt. Tack såå SJUKT MYCKET

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn weststorm - 1 mars 2014 01:20

Här är videon :  min yt kanal : LINN WESTSTORM       -LINN WESTSTORM ...

Av Linn weststorm - 28 februari 2014 22:29

Snart är min första yt video uppe, jag kommer ge er lite mer info om det när videon är uppe, vad min kanal heter osv, så ses vi snart!! xD  Videon kommer även komma ut här på bloggen!   - LINN WESTSTORM   p.s det var ett kort inlägg xd ...

Av Linn weststorm - 28 februari 2014 20:37

Hej just nu så tränar jag Sky, eller gör ju ett inlägg nu men... Det går bra, hon är bra duktig den där tjejen !         YOUTUBE VIDEO På tal om YT och Videor så KANSKE  min första video kommer idag, när jag kör champ eller när jag och ...

Av Linn weststorm - 27 februari 2014 20:41


Hej, idag är jag toppen glad, vet ni varför? Ja, läs rubriken xD Jag har träffat Michelle Rainrock & kom med på hennes Instagram!! Det var såhär : Jag körde Steves lopp, sen hoppade jag över paddock ''räcket'' och Sprang förbi, sen såg jag en...

Av Linn weststorm - 26 februari 2014 20:26


Hej allihopa C:  Jag har hittat 'paint' . På min gamla gosse (datorn), Men nu när jag väl hittat det, behöver jag det inte.. Jag har 2 NYHETER 'roliga' idag ...   -Jag har skaffat 'Bandicam'. Så jag har tänk att skaffa en StarstableYoutubeKan...

Presentation


Hej!
Jag heter Linn Weststorm på online spelet StarStable!
Här kan du läsa om mitt starstable liv!
Lämna en kommentar, tack.
KLICKA HÄR NEDAN FÖR OM NI VILL HA MER INFO OM MIG OCH ANNAT

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards